اخبار ورزشی فوتبال

۲۸بهمن

دراگان اسکوچیچ در نخستین نشست خبری خود به‌عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد چگونگی حضورش در تیم ملی، اهداف خود در این تیم و آینده‌اش روی مهمترین نیمکت فوتبال ایران مواردی را بیان کرد

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در اولین نشست خبری رسمی خود در این سمت اظهار داشت: پیش از هر چیز روز مادر را تبریک می‌گویم. بدون وجود مادران هیچ‌کدام از ما نبودیم. ابتدا می‌خواهم درباره تیم ملی، برنامه‌های آن و آماده‌سازی تیم بگویم. در ابتدا می‌خواهم بگویم که انتخاب من افتخار بزرگی برای ماست. فکر می‌کنم که این اولین بار است که یک مربی خارجی پس از پنج سال حضور در ایران به‌عنوان مربی تیم ملی انتخاب می‌شود. این موضوع بار مسئولیت را بر دوش من سنگین‌تر می‌کند.

  ا دانشم در راستای موفقیت تیم ملی قدم بردارم
وی در ادامه افزود: در مورد موقعیت فعلی تیم ملی در بازی‌های انتخابی جام جهانی 2022 قطر هم باید بگویم شاید تا الان تیم ملی در مسیر درستی قرار نداشته است، اما بنده اینجا هستم تا با دانشم در راستای موفقیت تیم ملی قدم بردارم. دوست دارم به طور شفاف در مورد اهدافم صحبت کنم. هدف ما این است که هر بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم و انرژی مثبت به فوتبال ایران تزریق کنیم که این هم به امید خدا منجر به صعود تیم ملی به جام جهانی خواهد شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۲۸
amirhosn rajbzadeh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی