اخبار ورزشی فوتبال

۲۸بهمن

بحران مصدومیت همچنان گریبانگیر استقلالِ فرهاد است، بحرانی که بعد از شیخ دیاباته مانع حضور مهدی قائدی در بازی امروز با الاهلی عربستان شد تا آبی ها بدون زوج ویرانگر خط حمله خود با ترکیبی متفاوت از همیشه در دومین آزمون آسیایی در پی فتح شهر کویت باشند.

 

با این تفاسیر سیدحسین حسینی مرد اول استقلال درون دروازه خواهد بود. شماره یک آبی ها بعد از چند روز پرحاشیه در جنگ استوری ها با رقیب سابق خود چشم به اولین کلین شیت مرحله گروهی دوخته تا نشان بدهد تمرکز خود را در جنگ های لفظی و حاشیه ای از دست نداده و می خواهد یکی از مردان کلیدی استقلال لقب بگیرد.


در خط دفاع به نظر می رسد با بازگشت روزبه چشمی به مرکز دفاع سه نفره بعد از یک بازی استراحت، نیکولای بودروف بلغار جانشین شاهین طاهرخانی جوان شود تا با حضور محمد دانشگر مثلث تدافعی امشب استقلالی ها در کویت چهره نسبتا جدیدتری به خود بگیرد. ضمن این که امشب عارف غلامی هم با رسیدن به آمادگی روی نیمکت حضور خواهد داشت.


در پست دفاع راست وریا غفوری کاپیتان آبی ها حضور دارد تا جنگی دیدنی با مدافع چپ عربستانی ها از جمله حسین عبدالغنی 41 ساله داشته باشد. در پست دفاع چپ هروه میلیچ دوباره به ترکیب بازخواهد گشت تا میلاد زکی پور بعد از نمایش خوبی که در اربیل داشت دوباره نیمکت نشین شود.
در میانه میدان مثلث علی کریمی، مسعود ریگی و فرشید باقری انتخاب های اول سرمربی و دستیارانش خواهند بود ضمن این که می توان از حضور احتمالی آرش رضاوند نیز به عنوان یکی از گزینه های تعویض در نیمه دوم نام برد. "سیدحسین حسینی؛ محمد دانشگر، روزبه چشمی، نیکولای بودروف، وریا غفوری، هروه میلیچ؛ علی کریمی، فرشید باقری، مسعود ریگی؛ ارسلان مطهری و مرتضی تبریزی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۲۸
amirhosn rajbzadeh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی